weer naar Mail - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Zaat - WaarBenJij.nu weer naar Mail - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Zaat - WaarBenJij.nu

weer naar Mail

Door: Mirjam Zaat

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

26 December 2014 | Nederland, Amsterdam

Zondag de 28e gaan we weer op weg, mijn collega Marie en ik. Via Lissabon en Bamako naar Pays Dogon in Mali om daar 7 dagen cursus te geven aan leerkrachten. Hoe kunnen ze zonder lesboeken, alleen met kinderen, papier en potloden lesgeven in taal. En het ook nog leuk hebben in de klas én de taalvaardigheid vergroten.
Af en toe zullen we iets posten op deze website, zodat jullie op de hoogte blijven. Als er iets nieuws op staat krijg je een mail. Alle mensen, die niet op mijn lijst staan kunnen zichzelf inschrijven op dit blog: taalvorminginMali.waarbenjij.nu.

Groet ook van Marie,
Mirjam

  • 27 December 2014 - 12:16

    Esther:

    Wat leuk dat je weer verslagen gaat posten! Ben benieuwd naar wat jullie gaan meemaken…
    Nu nog genieten van de vrije dagen, alvast een goeie voorspoedige reis de 28ste.
    Groet, Esther

  • 27 December 2014 - 13:24

    Suzanne:

    Goeie reis collega's! Ik hoop dat jullie weer een interessante en humorvolle reis zullen hebben, ga het met belangstelling volgen!
    Vast een inspirerend en liefdevol nieuwjaar gewenst van
    Suzanne

  • 27 December 2014 - 13:51

    Hieke:

    Ha Marie en Mirjam,

    Hopelijk hebben jullie geen winterse vertraging morgen. Veel succes, plezier en sterkte in het warme Mali. We gaan jullie volgen en zullen vaak aan jullie denken, zeker ook als we hier door regen en wind fietsen.
    Veel liefs, Hieke

  • 27 December 2014 - 15:14

    Willem Spee:

    Heel veel succes en genoegen daar! En wat een mooi begin van een hopelijk in alle opzichten goed 2015!

    Willem

  • 29 December 2014 - 12:59

    Marja Meeder:

    Dag Marie en Mirjam
    Een goede tijd daar! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. En vast een gelukkig 2015 gewenst.
    Marja

  • 29 December 2014 - 13:20

    Marion:

    Lieve Mir en Marie, goede reis & succes, en ik hoop dat de kinderen weer iets terugschrijven als: "Speel jij ook buiten op het zand in het licht van de maan?". En een veilige reis, dat ook, liefs, Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2015

Emmers en andere achterafbeschouwingen

19 Januari 2015

Waar zijn de Jihadisten 2

13 Januari 2015

Wonderlijke verhalen

13 Januari 2015

De herhaling

13 Januari 2015

Lachen
Mirjam

Mijn collega Marie Reehorst en ik gaan 3 weken naar Mali om les te geven aan leerkrachten: gebruik maken van eigen ervaringen van kinderen om taalonderwijs te geven. Alleen jezelf, papier en potlood nodig. verhalen en ervaringen genoeg.

Actief sinds 26 Dec. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 5336

Voorgaande reizen:

26 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: